Berry-en-Rianne.reismee.nl

Het einde van een geweldige reis!

(7 nov) Tja en dan is het zover. Na een avondje doorkaarten om maar wakker te blijven, vertrekken we rond 01.30 uur richting het vliegveld van Sydney. Na 5 geweldig fantastische weken is nu toch echt het einde van onze vakantie in zicht. Op Sydney Airport nemen we afscheid van Katja en Max, pfff dat is natuurlijk nooit fijn. Bedankt Katja en Max voor jullie goede zorgen voor ons allemaal. Jullie hebben het geweldig goed voor elkaar daar met z'n tweetjes! Super dat we dit hebben mogen meebeleven!

Intussen zitten we in het vliegtuig terug naar huis, wat natuurlijk ook weer erg fijn is. We hebben nog wel het geluk om met de Airbus 380 te mogen vliegen, nog een vrij nieuw toestel met lekker veel ruimte.

Onze reis zit erop, we hebben zoveel mooie dingen gezien en beleefd. Echt een overgetelijke reis.

Graag willen we nog iedereen bedanken voor alle mooie, lieve en leuke reacties die we van iedereen mochten ontvangen, op welke manier dan ook.